ZMLUVA


POISTENIE INSOLVENTNOSTI – LIBER s. r. o. je cestovnou agentúrou, ktorá organizuje vlastivedné vychádzky a jednodňové výlety. Viacdňové zájazdy ponúka v soplupráci s ďalšími CK, ktoré sú v súlade s platnou legislatívou poistené proti insolventnosti. Poistné certifikáty si môžete pozrieť TU.

REKLAMÁCIA – každý klient má právo reklamovať zakúpené služby. Toto je potrebné urobiť písomne (mailom alebo listom) do 3 mesiacov od udalosti. CK je následne povinná reklamáciu vybaviť do 30 dní od jej doručenia. Námety na rozšírenie či zlepšenie služieb môžete posielať písomne TU.

STORNO - až do zaplatenia zálohy alebo celkovej ceny je prihláška nezáväzná. Úhradou sa prihláška stáva záväznou a v prípade storna účasti sa účtujú storno poplatky. Tieto sú odlišné podľa spôsobu dopravy a dĺžky konania. Storno poplatky LIBER s. r. o. sú uvedené TU.

VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY – sa týkajú všetkých zájazdov a všetkých klientov. Presne definujú práva a povinnosti zmluvných strán, všeobecné dojednania o cene a platbe, tiež možnosti a spôsoby zmeny alebo zrušenia (stornovania) Zmluvy o obstaraní zájazdu. Venujú sa aj možnostiam a spôsobom reklamovania. TU.

ZÁKON O ZÁJAZDOCH, podmienkach podnikania CK a CA – riadi sa ním aj LIBER s. r. o. – nájdete TU.

ZMLUVA O OBSTARANÍ ZÁJAZDU – musí mať písomnú podobu. CK sa ňou zaväzuje, že klientovi zabezpečí vopred pripravený zájazd a klient sa ňou zaväzuje, že zaplatí CK dohodnutú cenu v dohodnutom čase. Prílohou zmluvy sú: Všeobecné zmluvné podmienky, doklad o poistení insolventnosti CK. Jednodňový výlet nie je zájazd!

LIBER Srí Lanka leto 2012 IMG_4733